Ime podjetja: VENUM PC, servis, odkup in prodaja računalnikov, Haris Ćoralić s.p.
Naslov: Kropa 3D, 4245 Kropa
E-pošta: info@venum-pc.si | prodaja@venum-pc.si
Tel.: 069 993 983
Davčna številka: 28102258
Matična številka: 8394997000
Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli zagotovi naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom
- bistvene značilnosti blaga
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga
- jasno in nedvoumno določene cene
- možni načini plačila
- postopek pritožbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja e-mail ali potrdilo po pošti. Vse cene vsebujejo 22 % DDV.
Pogodba oz. naročilo je poslano kupcu na e-poštni naslov, ki ga je kupec vpisal, izvod shranimo tudi pri družbi/podjetju. Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu. Kupec lahko v primeru reklamacije v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo blaga, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam po elektronski pošti info@venum-pc.si sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika. Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa. Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
Naš cilj je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate. Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom
- ali vrnemo celotni plačani znesek
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake (OBRAZEC DOBITE TUKAJ) tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 300,00 € je dostava za naše kupce brezplačna. Le ta velja samo za področje Slovenije. Za dostave na druga področja se lahko posvetujete z nami preko e-maila. V kolikor je znesek naročila manjši od 300,00€ znaša poštnina 5 EUR. Izdelke vam pošljemo v kvalitetnih embalažah odpornimi proti poškodbam. Predvideni čas dobave je naveden pri vsakemu izdelku posebej. V povprečju je le ta od 1 do 3 delovne dni od naročila. Cene, ki se pošiljajo kupcem predstavlja osnovno informacijo na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti. Pri nas so vsa poslovanja trenutno z gotovino ali bančnim nakazilom.
Spletna trgovina VENUM PC se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Venum PC ne bo nikoli prodal ali delil vaših osebnih podatkov s tretjimi osebami ali drugim podjetjem. Vaše podatke uporabljamo le za nemoten potek naročil. Prav tako jih lahko uporabimo za prilagoditev delovanja spletne trgovine, kar bo povečalo učinkovitost ob brskanju in nakupovanju. Več na strani piškotki in zasebnost.
Neskladnost blaga
Neskladnost lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Artikel je neskladen kadar:
– nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
– nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (78.člen Zvpot-1). Pravice potrošnik uveljavlja skladno z 81. členom Zvpot-1, prodajalec pa neskladnosti rešuje skladno z 82. členom Zvpot-1. Stvarna napaka Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja, če izdelek ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Stvarna napaka se lahko uveljavlja za vse nakupe, ki so bili opravljeni pred 26.01.2023 (37. člen Zvpot). Kako uveljavite reklamacijo zaradi neskladnosti
– izpolnite obrazec
– OBRAZEC – obrazec pošljite naslov info@venum-pc.si.
Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla. Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in obrazec o prijavi neskladnosti. Artikla ne pošiljajte dokler vas ne obvestimo kam, saj je lahko bistveno hitreje in ekonomično če pošljete na pravi naslov oz. naslov uradnega servisa.