Garancija in reklamacije

Garancija se uveljavlja samo z garancijskem listom ali originalnim računom.

Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis Venum PC ali pa ga pošlje na naš naslov. Poštnino pošiljanja v servis krije kupec, vračilo pa prodajalec. 

  • Vsi rabljeni računalniki imajo vsaj 30 (trideset) dnevno garancijo (če ni ob artiklu navedeno drugače).
  • Vse servisne storitve imajo 30 (trideset) dni garancije na opravljeno delo s strani Venum PC.
  • Vsak nov izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno zakonsko predpisano vsaj dvanajst (12) mesečno garancijo.

Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu. Pri prostovoljni garanciji ( servis, komisijska prodaja in prodaja rabljenih računalnikov) dajalec garancije Venum PC določa, da garancija učinkuje le na stranke prodajne pogodbe in ne tudi na tretje osebe, ki bi naknadno pridobile lastninsko pravico. Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Venum PC oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če servis Venum PC oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom. V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur (administrativni stroški + poštnina). Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatrajo kot razlog za uveljavljanje garancije. Za fizično uničene komponente garancija ne velja.

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka.

V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Garancije se ne prizna v naslednjih primerih:

  • če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
  • če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom
  • če je v izdelek posegla nepooblaščena oseba
  • če je prišlo do okvare zaradi višje sile (npr. udar strele, nihanja napetosti v omrežju, itd.)
  • če je bila izvršena nepravilna montaža
  • če je prišlo do okvare zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala (pri tiskalnikih so to tudi neprimeren papir, folije, filmi, itd.)
  • če je prišlo do okvare med transportom po izročitvi izdelka
  • če je oprema nameščena v neprimernem prostoru (vlaga, prah, vročina, mraz, itd.)
  • če je prišlo do okvare zaradi prenapetosti ali izteka baterij če so bili v izdelek vgrajeni neoriginalni deli
  • če je bil izdelek nepravilno vzdrževan
  • če je kupec uporabo izdelka prilagodil svojim specifičnim zahtevam, ki niso v skladu z namenom predpisane uporabe