Monitor Philips 71,1 cm (28,0\") 288E2A 3840x2160 UHD 4K 4ms 2xHDMI DisplayPort Zvocniki 3H sRG...
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Novo

Monitor Philips 71,1 cm (28,0\") 288E2A 3840x2160 UHD 4K 4ms 2xHDMI DisplayPort Zvocniki 3H sRG...

Vrsta zaslona: LCD
Tehnologija zaslona: TFT Active Matrix
Dolžina diagonale: 28"
Gledljiva dolžina diagonale: 28"
Vrsta matrike: IPS
Vrsta frekvenc: Dot Pitch
Razpon frekvenc: 0.16 mm
Število barv: 1.07B
Najvišja ločljivost: 3840 x 2160
Najvišja frekvenca osveževanja pri najvišji ločljivosti: 60 Hz
Najvišja horizontalna frekvenca: 140 kHz
Najnižja horizontalna frekvenca: 30 kHz
Najvišja vertikalna frekvenca: 60 Hz
Najnižja vertikalna frekvenca: 40 Hz
Svetlost slike: 300 kandel / m²<...
288,86 € (z davkom) 236,77 € (brez davka)
Z DDV
notifications_active Zadnji izdelki v trgovini

local_shipping BREZPLAČNA dostava nad 300.00€.

Monitor 28'' Philips 288E2A/00 Black IPS, 16:9, 3840x2160, 4ms, 300 cd/m2, 1000:1, HDMI*2, DP, 3Wx2, vesa


8712581767563
1 Izdelek
Blagovna znamka
PHILIPS
Ločljivost zaslona
3840 x 2160
Tip matrike
IPS
Dodatne lastnosti
Display Port
Vgrajeni zvočniki

Garancija se uveljavlja samo z garancijskem listom ali originalnim računom.

Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis Venum PC ali pa ga pošlje na naš naslov. Poštnino pošiljanja v servis krije kupec, vračilo pa prodajalec. Vsi računalniki, ki se prodajajo pod Komisijsko prodajo imajo dvomesečno garancijo na komponente v primeru, da le te niso bile fizično uničene.

  • Vsi rabljeni računalniki imajo vsaj 30 (trideset) dnevno garancijo (če ni ob artiklu navedeno drugače).
  • Vse servisne storitve imajo 30 (trideset) dni garancije na opravljeno delo s strani Venum PC.
  • Vsak nov izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno zakonsko predpisano dvanajst (12) mesečno garancijo.

Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu. Pri prostovoljni garanciji ( servis, komisijska prodaja in prodaja rabljenih računalnikov) dajalec garancije Venum PC določa, da garancija učinkuje le na stranke prodajne pogodbe in ne tudi na tretje osebe, ki bi naknadno pridobile lastninsko pravico. Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Venum PC oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če servis Venum PC oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom. V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur (administrativni stroški + poštnina). Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatrajo kot razlog za uveljavljanje garancije. Za fizično uničene komponente garancija ne velja.

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka.

V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Garancije se ne prizna v naslednjih primerih:

  • če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
  • če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom
  • če je v izdelek posegla nepooblaščena oseba
  • če je prišlo do okvare zaradi višje sile (npr. udar strele, nihanja napetosti v omrežju, itd.)
  • če je bila izvršena nepravilna montaža
  • če je prišlo do okvare zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala (pri tiskalnikih so to tudi neprimeren papir, folije, filmi, itd.)
  • če je prišlo do okvare med transportom po izročitvi izdelka
  • če je oprema nameščena v neprimernem prostoru (vlaga, prah, vročina, mraz, itd.)
  • če je prišlo do okvare zaradi prenapetosti ali izteka baterij če so bili v izdelek vgrajeni neoriginalni deli
  • če je bil izdelek nepravilno vzdrževan
  • če je kupec uporabo izdelka prilagodil svojim specifičnim zahtevam, ki niso v skladu z namenom predpisane uporabe